torsdag 28 april 2011

Torsdag är en bra dag

...ja för då brukar vi ju ha våra trevliga tjejkvällar, även så denna kväll.. Då fick man också höra att det var längesen man uppdaterade här, kan nog hålla med om det men har varken haft tid eller ork att blogga..
Orkar inte dra livshistorien om vad som hänt sen sist jag skrev men det är väl ungefär som vlken 2 barns morsa som helst, städa,laga mat,hämta och lämna på dagis,klä på ungar, mata ungar,bada ungar,byta blöja på ungar, leka med ungar,pussa på ungar.. Nånstans däremellan så äter och sover jag ;) älskar att vara mammaledig.. Skulle kunna vara det för alltid.. Dock blir man ju inte rik av att.. Mohaha

Imån är det Fredag, då blir det fredagsmys, eller inte.. Rikard ska tatuera imånkväll så jag får väl ha mys med mej själv ;) Och på Lördag ska vi först till Hallasten och fixa lite och givetvis fika i det blå efter det väntas det jobb för mej mellan 13-20.. Alldeles lagom tid kan jag tycka! Får se om jag hinner se nått av majbålet, vore ju trevligt. Känns som m helgen redan är slut innan den ens börjat.. ;/

Nä nu skiter jag i detta.. Ska surfa runt lite på bröllpstorget innan jag stänger de gröna för ikväll..

Hoj Hoj

1 kommentar:

  1. Ja det känns som om denna helg kommer att gå riktigt snabbt... säkerligen pga förra helgen som var perfekt, med fyra dagar på raken =)

    SvaraRadera