tisdag 20 december 2011

OMG!!

Kan man kanske säga.. snart är julen här men har inte direkt någon julkänsla.. tycker faktiskt att det kan komma lite snö nu..

Mycket som hänt sen sist.. orkar inte dra allt :)
Nu blickar vi framåt istället.. imån jobbar jag 3:dje kvällen denna veckan, ganska drygt om jag får säga det själv. Sen på torsdag så slutar kl 13.. efter det är det julledigt :) Ska bli underbart med hela huset med folk, god mat, tomte, kalle anka och en massa klappar :) OCH framför allt att få vara ledig :) :)

Efter det så blicka vi mot nyår, ska bli underbart kul.. Först jobba hela dagen, vilket inte gör mej någonting.. Vi bjuds på mat den dagen så det trevligt med alla mina kära boende! Sen slipper jag städa och fixa med maten.. så jag slutar vid 16.30 och då är det bara hem och byta om och sätta sig vid dukat bord :) Lite bränne på det så blir det fint :)
Fint att man kan ta föräldraledigt på nyårsdagen..hihi

Over and out

1 kommentar: