lördag 18 juni 2011

Loppisdagen!

Japp, idag var loppisdagen här.. Klockan ringde redan 6.10.. Plocka ihop det sista och packa frukost, sen bar det av mot Liatorp och hämta upp Malin och alla hennes saker!!! Strax efter halv 8 anlände vi till Ljungby, knappt en kotte ute ;) faktiskt riktigt roligt att stå och sälja lite saker även om det kom fram en del nötter, eller hur Malin :) efter betalat bordet så gick jag plus 575 kr, ganska nöjd för att vara första gången men defenetivt inte sista ;)

Ligger nu och gottar mej i soffan och tittar på sommarlov med barnen.. Tänkte jag skulle leta lite bröllopsfrisyrer, nån som har lite tips?

Hej hopp!!

3 kommentarer:

  1. Gitt med lite extra cash! tror minsann jag ska sälja av lite av den skiten jag har ;-)

    SvaraRadera
  2. Aldrig fel med extrapengar!
    Men det jag vill göra mig av med går inte att sälja, haha!
    Så jag får nog behålla mina saker ett tag till!

    SvaraRadera
  3. nu är du minsann ledig så nu vet jag inte vad du ska skylla på för att du inte uppdaterar här ;-) god jul

    SvaraRadera