måndag 17 oktober 2011

I´m Back!

Jaa vet inte vad jag ska skylla på först.. men sen kom jag inte in på bloggen, hade glömt lösenordet :) Men nu är jag tillbaka!

Såå mycket som har hänt så jag kan inte skriva om allt men jag började ju iallafall jobba förra veckan! Blandade känslor men givetvis känns det skönt att vara tillbaka på jobbet med alla goa arbetskamrater och boende :) Det tråkiga är ju givetvis att det blir kvällar och helgen man jobbar men däremot så tar man vara på tiden tillsammans när man väl är hemma sen.

Nu har jag två härliga dagar framför mej då jag ska njuta tillsammans med dom jag tycker om.. Hmm dock tandläkaren imån (kanske inte tycker om honom så mycket), hoppas på fint väder så vi kan vara ute och njuta i solen.. ska ner till bror en sväng.. sen blir det tjejkväll hos Lonnie på kvällen..Jippie!!

Nu blir det en dusch innan sängen kallar!

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar