lördag 22 oktober 2011

Underbara Lördag!

Sitter och avnjuter en kopp kaffe med lite naturgodis.. Mmm mumma..

Även om vädret är trist ute så tycker jag att livet är allmänt trevligt idag.. igår var vi på kalas hos mormor och morfar, hade super trevligt och barnen var kanon snälla. Ebba var uppe och lallade runt ända tills klockan var över 23, tror aldrig det har hänt innan, men hon gick runt och myste med alla.. härliga goa unge! Och eftersom jag är ensamstående denna helgen så passade jag på att dricka lite vin, eller förlåt jag menar 1 Liter vin :)
Och idag tog mina underbara barn sovmorgon ända tills klockan var 9 :) Härligt härligt. Sen har vi varit en tur i Växjö på Grand Samarkand med mamma och pappa, där fick ungarna lite nya kläder :) Och de bjöd på mat! Tack snälla mamma och pappa!

Nu ska jag passa på att gosa lite med Nova innan Ebba vaknar!!

2 kommentarer:

  1. Mysiga lördag!! vad bra att du uppdaterat din profil nu ;-)

    SvaraRadera
  2. Har du lördag hela veckorna eller..?? dåligt uppdaterat här måste jag säga... mycket dåligt challan!! ;-) Ge barnen kramen!!

    SvaraRadera