söndag 23 oktober 2011

Längtar efter min man ;)

Snart så äääntligen så kommer han hem.. så tråkigt när han är borta hela helgen.. Visst har vi haft det bra och prinsessorna har varit super duktiga hela helgen men såå tråkigt att vara utan min älskade man! Nu får han aldrig mer lämna mej ensam :)

Söndagen har varit kanon, varit hos grannarna och druckit kaffe, lagat söndags stek, myst i soffan med barnen, Emma och Johan varit inom på kaffe en snabbis, lämnat Nova på gympa och sen har jag gympat själv. Hämtade 2 st övertrötta barn hos mamma och pappa, så nu sover dom så gott!

Veckan som kommer kommer att vara fullproppad av aktiviteter..
Måndag: Jobb mellan 7-13, sen till tandläkaren vid 16 och vid kl 18 ska jag till kära moster Marie för att planera den kommande Ullareds-resan!! :)
Tisdag: Jobb mellan 7-12 men sen ska vi ha anhörig-träff på jobbet så då måste jag dit igen vid 16 för att tillbringa kvällen där!
Onsdag:En ledig dag men då ska Nova till tandläkaren kl 8 (en jävla tid)!!! På kvällen är det veckans tjejkväll och går man inte på den då får man höra det minsann :) :)
Torsdag: Jobb 13-21 så då ska jag och barnen minsann mysa hela förmiddagen!!
Fredag: Ledig dag :) Nova ska på disco på kvällen, första discot.. Mammas stora tjej :)
LÖrdag och Söndag består av jobb!!

Nu ska jag springa igenom duschen så jag inte luktar usch när mannen kommer hem :)

1 kommentar:

  1. Fullspäckat schema ser jag =)
    Hmm... undra vilka som är skyldiga till att låta de uteblivande från tjejkvällarna höra det? Hehe...Men tur för dig att det fanns med på schemat =)

    SvaraRadera