fredag 25 mars 2011

6 år

Jag drömmer mej tillbaka för 6 årsen, kommer nästan ihåg dagen.. Det var en Lördag, satt i Rikards ruttna lägenhet och drack hembränt :)
Guud så kär jag va.. Kommer ihåg att när vi körde hem den helgen.. jag körde min blåa 740.. jag lipade som en gris hela vägen till Jönköping.. haha.. Emma och Mikaela var också med..
Det var samma dag som en tragiska olyckan hände på väg ut till Balders hage..

Just nu sitter jag med min kaffekopp och lite naturgodis och tittar på min händiga man som dammsugar.. hehe.. han har sågat hål i taket och satt upp högtalare så det är tur att han städar efter sig...
Dagen har vi tillbringat först på Kyrkis och sen vidare till Växjö..
Köpte tapet till köket så nu ska här tapetseras i helgen.. :) Behöver jag säga att jag är ihop med impulsivmannen själv :)

Nähe nu ska vi ha lite Fredagsmys.. Tjipp å Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar