onsdag 23 mars 2011

Snabbinlägg

Hemkommen från gympan.. lite flummigt idag kändes det som, kan inte sluta å skratta åt (med) Malin.. Det sjuka är att man ALDRIG har tråkigt ihop med henne, tack Malin för att du är en solstråle här i livet :)

Har precis pratat med kära Mikaela i telefon som blev mamma igår till en liten kille.. många grattis till er.. vill gärna hälsa på dom imån men tror inte schemat räcker till till det.. Får hälsa på dom hemma sen istället när dom landat lite med allt :)

Nova haft feber idag, tyckte hon såg lite hängig och trött ut när jag hämtade henne på dagis så tog tempen när vi kom hem.. 39,7.. stackarn..
hoppas hoppas det går över tills imån då vi har klippning på schemat!

Igår bokade jag en hemlig sak som jag ska överraska Rikard med.. Tyvärr kan jag inte skriva här vad jag har gjort eftersom han förmodligen läser bloggen men han vet iaf att han är uppbokad 8-9 April :)
Och Tack snälla mamma och pappa än en gång för att ni vill passa våra små änglar då :)


Nähe nu ska jag googla lite frisyrer eftersom jag inte kan bestämma mej om jag ska klippa det gamla vanliga eller kapa av det.. och eftersom ni läsare inte kom med några förslag så får jag ta saken i egna händer.. :)

So long people..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar