fredag 18 mars 2011

Våränslor, snö och tjejkväll

Ja det är ungefär så dagen sett ut.. Blev väckt av min älskade idag igen med frukost framdukat, önskar jag hade det så varje dag.. Nova var redan vaken och satt och kollade på bolibompa ;)
Jag och Nova gav oss iväg på cyklen strax innan 9 till dagis.. Jag var med 10 minuter och kände mig ganska överflödig.. Provade attsäga hej då, hon tittade skeptiskt på mej men jag fick pussen och kramen och ett - hej då mamma...
Eftersom jag tvingat Rikard att vara vaken så passade vi på att ta oss en långpromenad med Ebba och Ville, åå så underbart väder riktiga vårkänslor.. När vi kom gick Rikard och la sig och jag begav mej mitt Liatorp och lite fika hos Malin och Melvin.. Skulle också handla inför kvällenstjejfest som skulle hållas hos mej ikväll..

Eftermiddagen bestod av pärlning,målning, grädda våfflor, storkok till Ebba och att titta på all jävla snö som förstörde mina vårkänslor :(

Kl 19 anlände brudarna, haft en trevlig kväll som vanligt.. Idag kunde ju till och med jag titta på prison break.. Jävlar vad bra det är och jävlar vad snygg hanär..

Nu kommer det en donna smygandes uppför trappan..

Godnatt

1 kommentar:

  1. Han är lätt en kvinnas dröm! Man kan inte se för mycket helt enkelt!

    SvaraRadera