måndag 21 mars 2011

Livsgnistan?

Var finns du? Livsgnistan här i livet?
Min är självklart mina underbara barn, älskar dom så det gör ont i kroppen..

Annars undrar jag mest var våren tog vägen.. Detta jävla kalla å blåsiga skit väder blir jag så trött av..vill ha sol och vår nuuu
Jag,Ebba,Mamma,Ville och Bojja befann oss igår i Malmö större delen av dagen på hundutställning.. Mycket trevligt med mycket hundar och annat trevligt folk. Både Ville och Ebba skötte sig bra under hela dagen. Min lilla voffi blev placerad 3:a i sin klass, tyvärr fick han inget mer än en bra kritiklapp men vi är supernöjda ändå.. På vägen hem stannade vi för att tanka och jag var så himla sugen på glass så jag var bara tvungen.. Vi åt den nya Magnum, den rekomenderas starkt.. Såå jävla god ;)
På kvällen var det prova på afrodans, såååå jävla kul var det.. Det roligaste i träningsform jag gjort på mycket länge.. Kanske ska fortsätta med det? Tål att tänkas på!!
Däckade rätt hårt på kvällen sen eftersom dagen startade redan 04.20.. Å riktigt så tidigt brukar jag ju inte gå upp ;)
Satt nog och sov på natten när Ebba skulle äta, hehe.. Som tur är är ju inte hon heller riktigt vaken.. Hon har fått välling som sista mål idag så inatt kanske hon sover hela natten ;) drömma kan man ju alltid göra..

Imån är det dagis igen.. Min och Ebbas dag ska bestå utav tvätt, har samlat på mej en enorm tvätthög som jag måste ta tag i..
Förövrigt så är vi bara uppbokade på Torsdag eftermiddag då jag och Nova ska klippa oss, nån som har några bra förslag på frisyrer till mej och min dottera?

Nu hänger ögonen tungt, godnatt!

1 kommentar:

  1. Ja du Lotta vi hade en mycket rolig dag i söndags, Jag vill oxå dansa mer ska vi kanske åka ner till Älmhult?. På torsdag ska vi ut och gå en runda hade du glömt det?.

    SvaraRadera