söndag 13 mars 2011

Hej hej!
En händelserik helg går till ända.. Fredagen började med att vi var på kyrkis i Liatorp, lika trevligt som vanligt.. Sitter och funderar på vad vi gjorde sen.. Hmm.. Minnet är bra men kort ;) tror att vi var i Växjö och provade bilar men är inte säker..
På Lördagen hade vi bestämt att vi skulle kolla på innebandy i Älmhult, skulle titta på Emma när hon spelade, tyvärr spelade hon inte så mycket men det var trevligt ändå..Nästan så man blev lite sugen..hehe.. Rikard hade börjat att slita ut bastun för att istället göra förvaring där inne. Vi har bott här sen 07 och använt den kanske 4-5 gånger, desutom så slänger vi bara in en massa skit som ligger huller om buller så vi bestämde oss för att göra hyllor och bättre förvaring där inne!! Inte riktigt färdigt men är kanonnöjd än sålänge..

Lördagkvällen tillbringade vi framför melodifestivalen och med en massa popcorn ;) Nova dansade och var super glad hela kvällen och somnade så gott i fåtöljen sen ;)

Söndagen kunde börjat bättre, hade sån jävla huvudvärk när jag vaknade.. Försökte verkligen att hålla huvudet uppe men det gick inte så jag fick gå upp och väcka Rikard som egentligen skulle sovit till minst 11 idag. Kröp ner i sängen under täcket och sov i 2 timmar.
Vaknade med lite huvudvärk men kunde iaf ta mej ur sängen så jag kunde stoppa i mej lite mat eftersom jag kräktes upp allt innan jag gick och la mej..
Sen bar det av till grannarna för lite kalas, då Oliwer fyllt 7 år och Neo fyller 5.. Det bjöds på bullens som är ett givet kort på barnkalas, fotbollstårta och goda kakor ;) kommer inte bli så kul att ställa sig på vågen imån ;(
Tur att man har gympat lite ikväll, tycker söndagsgympan är skit kul!!

Nu sitter jag i soffan men en sovandes bebis och tittar på bigbrother..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar