lördag 19 mars 2011

Sängen tidigt ikväll..

.. japp det blir det eftersom jag ska sätta klockan på 04.45.. Ska åka till Malmö på hundutställning tillsammans med mamma.. Min voffe ska jag dock möta upp där nere eftersom han åker med annan taxi ner :)
Varit och lämnat honom hos Susanne (uppfödaren) innan idag så hon har badat,(behövdes verkligen), klippt och fönat honom så imån kommer han vara så jävla grann :)

Jobbat ikväll mellan 13-20, kändes lite trött men det är väl för att man inte är van vid att jobba men trevligt var det.. extra trevligt idag när det var underhållning med kaffe å tårta :)





Voffe som sitter ute på tomten och kikar..



Nova ringer nenne (snutte) på väg till dagis och undra vad den har blivit av :)

Nä nu ska jag krypa ner i sängen..
Hoppas alla brudar som är på tjejkvällen i Eneborg ikväll har super trevligt, sup lite för mig med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar