onsdag 16 mars 2011

Trött

Ja det är precis så jag känner mig, trötta ögon och en trött kropp. Behöver nog komma i sängen tidigt ikväll..
Det är nog inskolningen som tar kål på mej :) Mycket barn och en hög ljudnivå hela tiden..
Idag lämnade jag Nova själv en stund på dagis och det gick ju hur bra som helst så jag har goda förhoppningar inför morgondagen..

Imån kommer brudarna hit på tjejkväll.. eftersom Rikard egentligen skulle sova fram tills han ska cykla till jobbet så var det lättare att vi skulle vara här.. har inte riktigt bestämt mej vad jag ska bjuda på för gott ännu men nästan :) Så jag och Ebba kör nog och handlar imån medans Nova är på dagis :) Lyxigt



Ebba har börjat åla,hasa,krypa sig fram.. vet inte riktigt hur hon gör men framåt kommer hon så nu är husfriden slut för Nova Ekstrand

Allt för idag.. nu ska jag bestämma träff med kudden ;)

2 kommentarer:

  1. Villken liten gullunge som ligger där och myser! Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Tycker minsann det ser ut som hon blivit påkommen... försökte klart gömma sig för mamma, utan framgång =)
    Syns ikväll bruttan!

    SvaraRadera