måndag 14 mars 2011

Den stora frågan!!

Jaa den stora frågan är, blir vi Saab ägare eller inte? Svaret får vi förhoppningsvis imån, känner jag min sambo rätt så klurar han på detta hela natten ;)

Låg i går och funderade på nästa tatuering, är så sjukt sugen nu.. Har juinte fått för Rikard så länge jag ammar men snart är den tiden över och han får sätta nålen i mig igen.. Ska bara ritas och fixas så det blir bra med.. Ni läsare får se bild senare..

Ligger förtillfället i sängen och funderar på morgondagen då Nova ska börja på dagis igen.. Ska bli jätte kul att få vara med henne på inskolning (igen) även om jag försökte så att Rikard skulle vara med henne denna gången men det var tvärt nej ;) men tyckte det skulle vara lite bökigt att ha med Ebba så hon får vara hos snälla mormor som alltid ställer upp.. Tack mamma för att du finns, du är guld värd!!

Tror jag säger godnatt för idag!

1 kommentar:

  1. Det är roligt och ha barnen så dom tar jag gärna, det är inget hinder för mig bara jag är ledig från jobbet. Det är bara att ringa så fixar jag det.Kram mamma

    SvaraRadera